Wednesday, September 7, 2011

Kalau tak ikhlas....

Kalau rajen bace la bende aku nak mrepek malam ni.. aku nak mrepek sal tak ikhlas..Iye kalau tak ikhlas jangan buat..bila buat tak ikhlas mesti nak mengharapkan balasan kannnn..so bila tak dapat balasan yang di harapkan...nanti keje nye mengungkit kannn..bila mengungkit orang yang ade kaitan sakit hati kann..cuba la buat bende tu ikhlas,,,aku mention skit2 je perkara2 ikhlas yg tengah buat jiwa aku kacau bilau..~~

Nak kawan tu kawan la ikhlas2..jangan kawan sebab nak ngorat ke..nak korek rahsia ke..sebab nak berkenalan dengan adik bradik dia ke..kawan baik dia ke..sebab nak saketkan hati orang laen ke..nak balas dendam ke..sebab nak gune2 ke..haihhh..duniaaaaa...so bila tak dapat jadi ape? mula la nak BERGADO...!

Nak tolong pon biar ikhlas..bior betol oi..nak tol0ng sebab nak dapat nama..konon2 nak nampak baik..ade jugak nak nunjuk..bila tak dapat nama? bila dh tlg nmpak tak baik jgk? bl dh tlg tak jgk dpt nunjuk2? so jd ape??? jadi la MENGUNGKIT...!

Nak memberi pon biar la ikhlas jugakkkk akak abang adik oi...ni bagi sebab konon bila dah memberi akan dapat balasan diberi jugak..konon nya orang yang menerima memberi kepada anda semula..then bila penerima tu lupa diri ape jadi?? iyeee...MENGUNGKIT lagi...jangan la sampai begitu..buruk reputasi.!

camni la aku bagi cara camne nak kesan anda ikhlas atau tak.,..

bila jadi ape2 kembali kepada perkara asas ini --->>>>Bila buat sesuatu kebaikan anda rasa  sangat2 gembira n anda jadi terlupa perkara2 kebaikan yang anda buat itu..dan anda tak rasa nak mengungkit..


aku dah abes mrepek..kbai..!