Doa Untuk Melupakan Perkara yang ingin Dilupakan

Setelah ape yang di tempuh dan dirasai dan berfikir dan bla bla bla.. itu yang buat aku fikir ini lah hidup..! yes hidup.. kalau semua senang..semua orang baik2..takde la syurga neraka kan..ade syurga je kan yop..

Satu je yg selalu aku amalkan untuk sentiasa elakkan aku berprasangka buruk, hasad dengki , sakit hati or melupakan kesalahan2 yg orang lakukan pada aku .. benda ni aku pernah baca sebenarnya untuk melupakan seseorang.. but aku cuba baca untuk hilangkan perkara2 yang aku sebut tadi..so berjaya~! alhamdulillah.. :)

amalkan baca ayat 39 surah ar r'ad 
 
(sambil tangan pegang kepala atau dada (hati) , lepas baca buang kan jauh2) 













yang bermaksud:
Allah menghapuskan apa jua yang dikehendakiNya dan Ia juga menetapkan apa jua yang dikehendakiNya. Dan (ingatlah) pada sisiNya ada "Ibu segala suratan".



ok selamat mencuba..hilangkan sikap2 pelik2 anda yang akan membuatkan anda hilang orang berkepentingan di sekeliling anda..

kbai~!




Comments

Post a Comment

Popular Posts