tiap2 hari hanya makan

2-3 hari ni asyik lapar even dh melantak kenyang2...uuuuu...baguss...

oh..perlukah makan lagi..perut dah cukup kenyang tapi masih nak makan lagi..sindrom ape yang telah melanda jiwa ni...sindrom kebulur menuju ke kegemokan...oh tidak...jangan gemok lagi nanti baju tak muat..nanti tak ade beza buah nangka dengan aku..

 
ini buah nangka yg xabes donlod aku mls tggu so aku smbung sendiri.


tapi...laparrrrrr...! =(

idea? cmne nk kurangkan sindrom ni...sampai my cute2 tortoise pon kene tempias kebulur...arini dia makan banyak2 last2 tertido kenyang!


oh atiqah tolong la jangan begini lagi..sila kembali kepada normal semula..jangan jadi abnormal camni oi..dont2 like this anymore...

saia tensionkah?? mungkin..mungkin.....but last week! effect tension tu datang lambat..haiyo00...tengah menaip ni pon mengunyah honey star lagi..padahal tadi baru melantak nasi lemak 1 pinggan...atiqahhhh stoppp!!


sila bantu atiqah yg asyik kebulur ini...






Comments

  1. nanti kalu setembung dgn aku, tegur2 laa.. takut aku da tak cam ko!!! hahahahaha

    ReplyDelete
  2. ika ko x bleh ddok bilik, bilik ida pon x blh. sbb ade mknan.

    ReplyDelete
  3. pendekar petai: hahaha..xpe2 aku pasti cam ko..wuwuw..

    sophia ruslan: dh 2 aku nk dok mne je??haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts