kehilangan kegembiraan

hari ni my cute2 tortoise telah pergi~~

dia dh mati.......

pagi tadi sebelum keluar aku tengok still ok but tanak bukak mata..aku angkat pon kurang respon..makanan malam tadi still tak berusik...

bila balik tadi kawan aku yg always maen dengan dia prasan kenapa dia senyap bila kena angkat..n tak bergerak..! n kawan2 aku chek dia btul2 n dia mmg dh mti..bru mati mgkin sbb aku tinggalkan dia kejap pegi surat praktikum..




miss him soooo much...berapa hari ni dia tak aktif cm selalu..makan pon taknak..kalau tak mesti dia asyik kebulur je..mcm aku...n always active..so kadang2 tu release tension jugak bila tengok dia..

oh saya sudah hilang pakgad saya..kalau aku study aku akan letak dia atas meja so dia akan maen sana sini and dia akan panjat ape yang patut..tak pun dia maen sorok2 celah2 buku aku...so dia jd pakgad teman aku study malam2..sekarang juz tinggal bekas dia kosong depan aku..

Bru berangan nak bawak dia skali bila aku praktikal nanti..tapi tak kesampaian..hanya setakat disini sahaja dia bersama..

nothing to say anymore...dia dah pergi..tu je...tak larat nanges dh..noktah.

Comments

  1. satu nasihat sahaja: kalau ada yang betina... pasti umurnya pnjang... ahahaha....

    ReplyDelete
  2. hahaha..tapi awek dh mti awl lg..erm..skg dh xde dua2...

    ReplyDelete
  3. apa beza tortoise dengan turtle?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts