Ini Cerita Keyakinan Yang Tinggi

Malam ni bru nak update. Memang dah berkurun tak update pasal takde benda nak conteng. Conteng orang lidi wa terer r. TAPI !..TApi..! conteng orang lidi pong tak sempat oi..busy..busy ape? busy berangan..lalala~~

haku ade cite nak diconteng hokeh..berkaitan keyakinan yang tinggi..! harini agaknye kurus pose aku weyh..siang tadi aku and kawan aku a.k.a pekerja paling hebat stalk FB orang bagai..bukan waktu kerja ok..ape kaitan oi? ade..ade..bace dl..

Kitorang nak stalk benda laen tapi benda laen yang keluar..yeahh..apekah..kalau tak sebut name dose tak? ade sorg gurl ni berkeyakinan yang sangat tinggi..badan dia agak besar..bukan agak besar tapi sgt besarrr..! then dia pakai sangat sexayy..sume abes nampak termasuk lelemaknyerr..seram..!! oppps..oppss...aku bukan kutuk ok..aku nk citer keyakinan yang tinggi..

1st gambar : wahhhhhh..glerr r..
2nd pic : aiyakkkkk..posing tu...
3rd pic : *^!&^!^&@* **pengsan!
4th : **bgun balik dari pengsan...wushhh..biar btol..mmg berkeyakinan..!
5th,6th, n bla bla kitorang hanya nganga melihat keyakinan nyerr perempuan ituh,,

Dalam pic tu dia dengan gaya keyakinan dan bajet yang super kewl seperti ala2 model gitew berpusing dan berposing dengan gaya kuak lentang,terkuak2 dan terlentang. ya ampunnn bukkk..! ishhh aku cepuk kang..! dia SANGAT2 YAKIN! aku je yang tak yakin tengok..heuww..aku tak ngutuk okeh aku sebut pasal YAKIN jek..

So dengan keyakinan diva itu memberi pengajaran kepada haku sebelum aku menamatkan hari khamis ni..

'anda perlu yakin dengan apa yang anda lakukan tanpa pedulikan orang laen nak kata yang penting anda puas hati dengan khidupan anda dan anda akan berjaya'

yeahh org lean keliling hanyalah watak sampingan jek! yang diva hanyalah ANDA..! tapi jangan la guna keyakinan tu ke jalan yang salah..


dh bosan mnaip..kbai!


Comments

Post a Comment

Popular Posts