Wee..Aku Yang Rajin Pagi Ini.

Coretan rasa di pagi ini...pagi yang sungguh indahhhhh...!! <---- (statement tnjuk cm tak pnah nmpak pagi)

yelahh..keje sbuh dah keluar..balik pulak malam..   <---(satu lagi statement nampak beno nipunyerr)


haihh...dah la maleh ngarut..aku mane reti ngarut2 neh..i'm so serius..! (oppss..lagi ngarut)

sudahhhhhhhh...!!

Aku nk citer sal pagi yang indah..titew sukew sanat matahari tau..time pagi n petang je yop ye..time tengah hari tepacak atas kpala wa tak suke..panas..!

matahari yang cantik itu akan mempengaruhi mood aku sepanjang hari..hell yes! kalau pagi tu matahari nampak cantek sanat2..mesti mood aku akan hepi sepanjang hari..

Oh matahari harini sangat cantik..!!


Ni pemandangan tak cantik dari umah aku..aku maleh kuar..amik kat balkoni je (tak cantek jangan tengok ye senah...)

Tiba-tiba teringat~~

Aku : Wahhhhh matahari cantek pagi ni...cantek sanat! shukew..shukew...!! OMG..OMG..!! 
         **sambil berlari2 ke tingkap..alaa macam dalam filem hindustan tuhh...
Adek aku : Ko diam bole tak jangan nak memekak pagi2 ni..!
Aku : Alaaaa.....mataharikuw...
         **sentap..sambil jalan menuju ke katil dan meluku kepalanya..amik bantal n tarik selimut terus tido..
 Cerita tamat..!

Matahari sangat cantek pagi ini..mood pon happy..so sape2 nk suh aku belanja makan tengah hari ini..wa on jek..xde al lahh takat blanje kawan neh..!




Mood : menghayati matahari yang indah dengan segelas jus..eh lupe pose..



bosan menaip..kbai!






Comments

  1. aku pn teringin nak tgk matahari pg2 cmtuh. kah2. diam2 jgn uls lbih lnjut. sapa mrh.? cik pah ka.? hahaha. kalo aku ada pn aku nak jerit cmtu. "leh senyap tak aku nak tdoQ!" XD

    ReplyDelete
  2. haha.. lawak la mu ni.. nampak sgt mamai nihh !! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts