saya tatau wat blog

aiyakk...1st time neh,,,,

ehemm... sebelum ni tgk org ade blog cm best,,tp bz kalahkn mnteri so ta sempat nk create blog,,dlm kurungan--->>>yang bonarnyo den ta ghoti buek blog ni haa..malu den ngaku..kukuruu,,

tp....punca,sebab n akibat terjadinyer blog ni adalah disebabkan dorongan dua org umat neh,,si petai n si ipin..tatau ape yg diorg cter smp aku rse nk wat blog,,lepas je diorg abes cter..aku trus balik bilik smp org lalu kiri kanan pon ta nampak..yg nmpak laptop dan blog,,

yaa..diteruskn cerita..lalu aku sign ape jadah sume lengkap..dh siap sume........aku tatau nk post cmne!! hahaha...alamak memalukan diri lg...so sepetang aku buat2 pandai tekan sane sni smp kematu tgn ta jd jgk..last2 close..n seminggu blog aku 0...

smp si petai n si ipin sbuk tny mne blognyer..pdhal ta wat ape lg..sbb....xtau....nk tny diorg pon xtau nk tny cmne...last skli...aku cb utk kli terakhir nk post..bjya jgk...ksiannn...mcm bute it nau..hakhak


akhirnyaaaaa..siap bnd ni..pdhal esaimen ta siap2 lg..wuwu 






saya ta pandai lg..masih berhingus..sila beri tunjuk ajar..T_T

Comments

Post a Comment

Popular Posts