maulidur rasul

oh semalam aku masuk perarakan maulidur rasul..bangun punya la awal..rumet aku yang kejut..kalau tak tak sedar pon..kne pkai tudung n selendang sekali..punya la pening nk melilit last2 rumet yang tolong lilit..bl dh siap wahhh..ayu gitu,..



        haa..bl sy suda siap..

                                                     owhh..ini rumet sy..a.k.a bin j**. paling berkuasa di dpp tutttt...hahaha                      

        ni dak sorg ni laen kaler skit sbb dia sepanduk girl.."kitorang mmg dh plih kak akma sbb suara kak akma kuat", sumber tak bernama..maaf la ma aku xde pic ko pegang sepanduk..




kitorang jalan agak jauh jgk smbil berselawat..1 st time kot..tak pernah join lagi..wuwu..cm bersenam pagi2..smbil dpt pahala berselawat..ngee..lepas abes berarak tu kitorang kene  pegi dewan..oh damn..igt bole balik bilik..so pergi la dok dewan dengar ceramah dl..mle2 tgk mke penceramah elok je..tapi kenapa lame2 jadi kecik..lepas tu terus gelap..ohh..aku tertidur rupenya..

sebelum start ceramah sume amik gambar..lihat la manusia2 yang terlibat..

muke kepoh..

ni tak tau nk kate pe..

ni sume wat iklan gigi.,
 ni pulak jiran2 tetangga aku..jaja, leha n faten




tapi........ni ade paling hot...muke dia macam tunggu anak naek pentas amik hadiah..muke keibuan gitu,.mak suke nyahh..!

tadaaaaa...!    

   : ni lak nk balik dapat nasi sorang sebungkus senyum jekkk..


ok suda tamat ceriat maulidur rasul semalam..~~

Comments

Post a Comment

Popular Posts